donderdag 27 januari 2011

Granny Square

Eindelijk heb ik mijn eerste granny square gemaakt. Het is er wel een met een bloemetje geworden die vond ik wel heel erg leuk er uit zien. Vraag me nog niet wat het gaat worden ik heb namelijk nog geen idee.
Ik had al op zoveel blogs dit gezien dat ik het niet kon laten om ook te beginnen.



 
Veel zelf fantasie dat heb ik niet maar dit patroon kwam ik tegen op Magic Colours
Ik heb nog de nodige kleurtjes katoen liggen dus is kijken hoever ik daarmee ga komen. En ik zal best nog wel ergens nog wat leuke kleurtjes tegenkomen die ik dan niet kan laten liggen.

 
 

Marina

1 opmerking:

  1. Hoi Marina,
    Lekkere kleurtjes!Zo vrolijk. Ik naai de grannies meestal aan elkaar met een dikke naald.
    Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Dus dan ga ik je volgen!
    Groetjes,
    Karin
    PS Neem ook eens een kijkje op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen